Vill oxå...

Ha en söt liten bäbis att mysa med..

Ha ett jobb som jag längtar till och som jag trivs med..

Att sommaren ska komma på allvar snart...

MEN....

Jag har iaf snart semester =)

Jag är klar med inredningen i vardags-rummet och det är bara SÅ fint...

Jag har precis lagat ett JÄTTE god Lasagne och en SUPER god paj =P

Annars är livet som det är.. Bra alla timmar utom de jag jobbar =/ Trivs verkligen inte alls längre och måste verkligen se till att reda upp min situation.. Förra veckan var kall, regnig och blåsig.. Trodde det var oktober iställer för juni nästan.. Men i fredags kom ändå lite värme till oss =)

I torsdags var mamsen på besök och vi var upp till Lillänget och shoppade massa, massa.. Kina-middag och mycket quality-time på några få timmar.. I fredags efter jobbet var jag på stan och shoppade med Carro.. Det blev lite nya saker till lördagens kalajs och de sista detaljerna till vardagsrummet.. Kvällen spenderades sovandes i vår nya soffa.. Den kom ju äntligen i början på veckan =) Jätte fin är den verkligen!!

I lördags hade vi firma-fest.. Vi hade bokat "Marité"s övervåning och det blev en vild fest.. Lite förfest hemma hos oss, se vidare ner för lite lättare vickning och sen en hel del öl!! Nicke-vännen gick hem tidigt, men jag blev kvar en stund än då. träffade några gamla vänner som jag inte sett på flera år och det kan jag lova var ROLIGT!! När jag kom hem (även jag tidigare än vanligt) gick vi på "Subway" och köpte lite natt-mat.. sen var det sängen som gällde =)
                                                                  

Söndagen spederades mestadels i soffan.. Pizza, film, massa myyyyyyys och Ben&Jerrys kan det bli bättre??

Jobbar sista veckan nu innan semestern och sen blir det 2 veckors efterlängtad vila med prinsen... Längtar SÅÅÅÅÅ!!!!

Pöss pöss ;0(>

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh Ben&Jerrys är det bästa!!! Var tvungen att beställa hem med fredrik igår efter att jag läst din blogg:P



vart jobbar du nånstanns?

2008-07-02 @ 10:10:36
URL: http://anija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0