Äntligen på plats..

Ja nu har vi äntligen börjat komma i ordning i nya lyan!! Vi har fått in alla saker i lådor och skåp, så nu är det baar garderober och en byrå som fattas (kläderna bor i flyttkartonger än så länge).. Allt känns iaf jätte fräscht, så synd att vi bara har den på ett år =(

Jag har haft några dagars semester och varit i Ramis och jobbat.. Massa snö och sol och det var bara HELT UNDERBART!!!!
                                           image226

Så skönt att komma ifrån hemska jobbet här i stan oxå.. Idag lyser solen och jag förbannar den som placerade mig här i denna instängda, trånga och dåligt luftkonditionerade lokal, Grrrr =( (huvudvärken börjar bli en vana) Men jag söker iaf nytt när jag hinner =)   
             

Längtar efter alla mina vännor som jag aldrig träffar nu mera =( Känns som att alla är så utspridda och så långt borta.. Plunsen kom iaf tillbaka till staden för en kort tid, men nu är hon borta igen.. Skollov vad är det för grejjer egetligen?? (JAG VILL ÅXÅ HA LOV!!!!)

Till helgen ska jag och min prinsen gå på "Magnus Betnér" på Storsjöteatern (som förövrigt är vår nya granne).. Känns kul att vi ska göra något bara vi tillsammans =) Har ju varit ifrån varann i FleRA dagar nu när jag var i Ramis!! 
                                                              image225
 Nu ska jag käka lite lunch och se om jag pallar eftermiddagen.. NYTT JOBB NU!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      P         U         S           S

Kommentarer
Postat av: mh

Häj!
Kul att dona med något nytt (lght). Vi är just hemkomna från Lofsdalen. Vi har varit där sedan i måndags och åkt skidor. Har även fått tag på en begagnad bräda till Towa som hon ska få i present på måndag när hon fyller. Nu gäller det bara att lära sig att åka på den med. :o) du får komma ner på visit nu innan snön smälter. Det är någon som minns....
Vi åker troligen upp på fredag för lite shopping.
Vink vink

2008-03-05 @ 23:01:15
Postat av: Anna

Hej min vän! Vad skoj att höra att ni hittat en lgh tillsammans, jag är glad för er skull :-D Jag kommer hem i mitten av april, hoppas vi kan träffas och umgås lite, morotskaka kanske? :-D haha

2008-03-07 @ 02:50:34
URL: http://makeupartizt.blogg.se
Postat av: mh

Nu har hon fått brädan. Hon går med skorna på sig hela tiden. :o)
Vi får nog åka upp till Björnberget i dag så hon får prova.

2008-03-08 @ 10:10:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0