ÄNTLIGEN DATOR och HELG IGEN!!!!

                                           IDAG KOM MIN DATOR!! (Bara så ni vet)

Ja faktiskt, kommer inte ens ihåg när jag jobbade en hel vecka senast?? Har varit bort minst en dag varendaste vecka på sistone (SKÖNT!!) Fick precis månadsavslutet gällande min insats under april och det ser INTE BRA ut =( Helt sjukt upplägg på mitt jobb.. Jag kämpar minst lika bra som tidigare, jag är bättre på mitt jobb nu än jag var för typ 3-4 mån sedan, jag har SÄMRE lön och SÄMRE arbetstider, är det riktigt rätt det??? Nä så tycker inte jag att det ska vara.. Kan jag inte bara få komma härifrån nångång =/

Annars är allt bra, förutom min näsa.. Den är HELT PAJ!! Måste vara nån slags allergi eller nåt.. Det klias HELA tiden och det resulterar i massor av blod =( Vet inte vad jag ska ta mig till snart??
                                                            image241
  
Som tidigare nämnt blev det hemma kväll med middag, drica och mario cart hemma hos oss.. Prinsen var ut en sväng på krogen oxå, men jag skippande den delen..
Igår var jag ledig hela dagen så jag och Plunsen hade en go-dag.. Vi shoppade lite haircolor på Åhléns (enda affären som var öppen typ) och hyrde film och käkade Ben&Jerrys.. Kvällen spenderades hemma.. Vi målade den fördömda väggen (ÄNTLIGEN!!!) och kollade lite tv..
Ikväll ska Plunsen komma och sen blir det ev. lite utgång? Vet inte riktigt om jag har lust eller inte.. Får väl se efter maten och sådär.. Annars ska vi iväg och kolla på soffa i helgen och så hoppas jag att mamsen kommer på visit =)

Hoppas alla får en trvlig helg =) PUSS OCH PUSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0