Regnet det bara öser ner...

                                    6 månader med min älskling!!
             Ja idag har jag och min prins varit ihop i ett halvt år!! 
                                                       image242
Ja och idag är det verkligen SUR-väder i staden.. Helt ok när man ändå måste sitta inne och slava på världens kanske just nu tråkigaste arbete. Efter en vecka i horisontellt läge är jag åter på benen.. Vart hemma hela förra veckan och helgen blev cool lugn.. Måndagen var jag ledig så då blev det lite ärenden på stan (b.la vita tyg-skor ÄNTLIGEN!!) och sen var jag och prinsen iväg och kollade på en ny soffa!! Dock kunde vi inte enas så det blev ingen =( Men nu har jag (tro det eller ej!!) gett med mig så det blir den dyra som Nicke vill ha.. Vi ska åka dit igen på lördag och beställa den...

I tisdags var jag då tillbaka på jobbet.. Kändes helt hopplöst tråkigt fast jag varit borta så länge =/ Fick iaf en läkartid vid 11-tiden och efter besöker hos en något "märklig" doktor blev jag hemskickad igen.. Hade någon virusinfektion (som nu var på utgång) och det togs en del allergi tester. Fick nya allergi mediciner och en dos kortison.. Gick hem och vilade resten av dagen och igår var jag alltså på benen igen..
Jobbade hela dagen och när vi kom hem väntade tvättstugan, SUCK!!! Vi hade "bara" 5 maskiner att fylla.. Men men nu är det gjort.. Hoppas dagen snart är över och att jag får lämna detta trista bygge.. Tur att det finns underbara kollegor att fördriva tiden med, puss på er!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej allihopa! , läs gärna mitt inlägg om anorexi, har försökt länka till några bloggar där också, skriv gärna vad ni tycker, måste bli ett slut på den här hysterin!

2008-05-22 @ 14:16:40
URL: http://linnea86.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0