Sicken jäla fest???

Jaha så var helgen över och förbi då =( Tillbaka på jobbet med samma vanliga ångest, BLÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄ =0P Helgen då?? Jo fredagen blev hel-lugn.. Var bara hemma och myste hela kvällen, kollade lite på tv och slappade =) På lördagen gjorde jag frukost åt prinsen, tog en dusch och diskade upp lite.. Vi drog ut på stan i UNDERBART solsken och satte sprätt på lönen!! Vi köpte ny inredning till vårt badrum (duschdraperi och handddukar), nya kuddar och ljuslyktor till vardags rummet (vidareutvecklar det gröna), nya linnen och ASA-SNYGGA röda pumps (ja lite nytt till kvällen skadar ju inte) och en ny vit fin tröja till sommaren.. Prinsen köpte nya skor oxå =)
Vi käkade subway-macka och glass i solen och sen träffade vi Carro och Sofie en sväng oxå.. Hem och göra mig i ordning och sen kom flickorna.. Vi tog en taxi bort till "Multihallen" där vi träffade resten av vårt team för ett gokart-race.. Det var skoj att köra, men rätt så svårt =$
                                                               image244
Efter raceandet gick vi till "Easter Palace" och käkade deras Mongoliska grillbuffé, det var verkligen super smaskigt!!
Festande fortsatte senare hemma hos oss. Vi kollade på Eurovision och det dracks rätt friskt.. Efter ett par timmar och en flaska Minttu Black (som jag förövrigt dragit i mig det mesta av) drog vi vidare mot GIII.. Har bara svaga minnen därifrån så jag låter det vara osagt om det var skoj eller inte.
Igår förmiddag vaknade jag upp med JORDENS skallebank och det är tveksamt om jag mått sämre =´/ Trodde att timmarna jag spederade med huvudet i toan skulle råda bot mot detta, men ICKE!! Men jag hade ju ingen annan än mig själv att skylla (fan oxå).. Jag tog iaf tag i mitt liv och gick upp och bakade en "Broccoli- och skinkpaj". Vi gick och fikade på Wedermarks och sen shoppade vi lite mat på hemköp.. Chips och dip hamnade oxå i korgen en dag som denna.. Kvällen var inte så mycket att hänga i granen, höll mig mest stilla med ögonen vilandes på dator eller tv..
Igår (måndag) efter jobbet åkte vi med Niclas pappa till Dvärsätt för att kolla på en soffa (igen).. Vi hade sett en på en reklam-lapp och tro det eller ej! VI SLOG TILL!!!! Så nu är vi snart stolta ägare av en ny soffa, ÄNTLIGEN!!!
                             image243

Idag efter jobbet ska jag och Plunsen åka till Lillänget och kolla på skor, Skopunkten öppnade där för någon dag sen och det är... TAG 3 BETALA FÖR 2!! HUR BRA SOM HELST JU!!


Kommentarer
Postat av: Twinnie

Tihi, ni har köpt lika soffa som oss :) ruskigt bra smak ni har! vilken färg blev det? våran är mörkbrun. Torsdagen 12 juni åker jag hem till byn som gud glömde, då kommer jag att göra ett stopp i din stad och undrar om du har tid för en lunch kanske? Pöss Pöss

2008-05-27 @ 18:17:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0