Snor, snor och mera snor!!!!!

Ja det känns som om det är det enda som finns innanför mitt pannben just nu =( Ligger hemma i soffan med jordens förkylning, INTE ROLIGT!!!
Orkar nog bara skriva några rader men iaf..
Den här veckan har det inte hänt någonting alls faktiskt.. Har bara legat på soffan med nysattacker och annat trams.. Sett en hel del filmer och använt upp en och annan näsduk..

I fredags var jag iaf på Plaza med prinsen och några till.. Jag var helt off och tackade nej flera gånger när de ringde och bjöd dit mej.. Men men en middag vore ju ändå gott så jag anslöt till sällskapet.. Blev nån öl oxå som vi dessutom glömde betala för, men gratis ÄR gott =) Blev film och "Ben&Jerrys" på kvällen och sen sova för jag skulle upp tidigt på lördagen..
Vid nio-tiden satte jag mej på bussen och åkte de 15 milen till Hede för att vara med och städa ur min mormors dödsbo.. Moster, kusinerna och kusinbarn var redan på plats när jag anlände.. Men de hade minsann sparat en del vackra saker även till mig.. Gjorde en del fynd i form av otroligt vackra scarfar, solglasögon, broschar och en del annat.. Det var jätte intressant att gå igon alla gamla saker som är så fint bevarade.. Eftersom min mormor föddes redan 1912!! kan ni ju bara ana vilka smaskigheter vi kom över =) Fick även en stol som jag önskat mig sen jag var liten =)

Efter en lååååååång dag med mycket provande av roliga hattar, glasögon mm. blev det middag med en del av släkten och sen var det dags att åka 15 mil tebax till staden.. När jag skulle iväg hade dock min "smartcase" försvunnit nånstans bland alla saker, så det blev till att åka iväg utan både buss- och betalkort =(

Tillbaka i staden blev det en dusch, ett glas vin och lite tillpiffning för sen var det dags att träffa flickorna, ÄNTLIGEN!!! Anna och Cissi och jag träffades på "Dalwhinnies" där vi senast skildes åt.. Mycket prat, mycket vin och framför allt MYCKET SKRATT!! blev det.. Vidare sen hem till oss för lite mer vin och sen var det Olearys som gällde.. Prinsen och Patrik hade nu oxå anslutit till vårt sällskap.. Blev en timma på krogen och sen var flickorna och jag tvungna att skiljas åt.. Anna och jag kan ju cs hela sommaren vi =) Men Cissi-hjärtat har redan rest sin kos igen =..( Hoppas hon fåren bra sommar iaf..

Nä nu är jag helt utpumpad, orken är inte direkt min vän i dessa bistra dagar.. Måste iaf försöka ta mig iväg till banken för att hämta mitt leg. som äntligen kommit...

Hoppas ni får en fin dag i skit-vädret som råder.. Ta hand om er och varandra!! Puss och Kärlek

Kommentarer
Postat av: Caroline

Haha, ja jag blev rätt så nedringd angående spanska meningar. haha. Mm, idag går det rätt så okej på jobbet... men ta och bli frisk nu stumpan! Jag saknar dig här. Puss och kram!

2008-05-14 @ 14:19:30
URL: http://prosten.blogg.se
Postat av: twinnie

fy bubblan vad jag saknar dej.. :´( pöss pöss

2008-05-14 @ 21:36:51
Postat av: Caroline

Hej! Jag förväntar mig att du kommer idag, Linda! Jag håller på gå i taket av ilska. En viss person som vi inte tycker om har gjort mig så arg så arg. Behöver ditt stöd för lite skitsnack =) PUSS

2008-05-15 @ 11:02:11
URL: http://prosten.blogg.se
Postat av: Anna

Hejsan vännen! Tack för senast, det var riktigt trevligt! Hör av dig när du känner för att ses igen, jag har desvärre inte ditt nummer :-S

Ta hand om dig!
P&K

2008-05-19 @ 19:36:59
URL: http://makeupartizt.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0