Summerfeelings...

Ja imorse när jag vandrade till jobbet fick jag verkligen sommar-känslor =) Kl. var drygt 06,45 och det var riktigt varmt ute!! Behövde inte ens ha jackan på (och då är jag en sån som fryser när kylskåps-dörren är öppen!!) SKÖNT!! att vi äntligen får lite värme och sol för det har jag saknat länge nu.. 
                                                     image246
Jobbet då?? Jo minsann precis lite "lågt" som vanligt =~/ I onsdags var jag iaf på en "Röda korset"-utbildning för att friska upp minnet gällande första hjälpen.. Jätte bra utbildning med mycket nyttig information. Jag får väl dock hoppas att jag aldrig behöver dra nytta av mina kunskaper, men det är alltid bra att kunna!! =)
Hände en tråkig grej då oxå.. När vi var på utbildningen råkade jag klia mig lite i mina allerig-ögon och vipps svällde det ena ögat igen och såg ut som en jordubbe!! Kunde inte se ett skit och det gjorde fruktansvärt ONT!!! Upp på vårt plan och hämta meducin... När jag sedan skulle ner igen såg jag ju rätt kasst så jag tog tappan på armar och ben istället för på fötterna, AJ AJ AJ!!!

Efter jobbet i onsdags åkte jag med svärmor till Torvalla. Vi var bjudan på grillat (MUMS!!) och prinser var redan där för att fixa sin frippa.. I går eftermiddag åkte han till Umeå för att vara med i VM i brännboll så nu blir vi ifrån varandra JÄTTE-länge =( Mamsen kom iaf igår,  vilket var tur så att jag slapp vara ensam hemma.. Vi var på stan, käkade kina-mat och sen gick vi på bio. Vi såg filmen "Varg".

Idag är det ju fredag och då blir man alltid lite extra glad =) Efter jobbet ska jag sitta på ett tåg i 4 timmar till Gävle. Åker till Sandviken i helgen för att hälsa på pappa och Kari. Shopping på Ikea ska oxå hinnas med det lovar jag!! Det var beräknad nedkomst på Stinas lilla bebis igår så jag hoppas den har kommit ut tills jag kommer på besök =)
Hoppas ni alla som är lediga NJUUUUUUUTER av solen idag, jag vill äta glass till frukost, lunch och middag nu mera... Puss pUss

                                                image245

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0