10 dagar..

är det nu kvar till min födelsedag =) Det betyder exakt en vecka tills vännerna kommer, precis 8 dagar till min födelsedags-fest och det betyder att jag blir ett år äldre inom det snaraste...

Idag är jag super-duper trött =/ Sovit jätte dåligt i natt och vid sex-tiden var det helt kört.. KUL ATT VAKNA VID 6 NÄR MAN INTE BÖRJAR JOBBA FÖRRÄN 9!?!!??
Nå ja jag ska nog överleva en dag och kväll utan mina 10 timmars sömn iaf  =) Igår efter jobbet kom Cissi-vännen över på glögg, pepparkakor och lussebullar.. Det blev en underbart mysig kväll med mycket tankar och helt otroliga samtal.. Vilken vän du är Cissi, tycker så mycket om dig  =)

      STORA GRATTIS KRAMAR TILL VÄNNEN ANNA SOM FIRAR FÖDELSEDAG IDAG!!
                                                               
                         
Ikväll blir då middag på underbara Dahlwinnies med flickorna och det ska bli så trevligt (och gott ) =) Jag ser verkligen fram emot en utsökt middag med mycket skratt och skålar.. Vi ska njuta i fulla drag och jag ska inte lämna en endaste liten ärta kvar på tallriken, moooaaahhhhaaaaaoooooo...
Imorron är det nåt galej på Marité och frågan är nu om man ska haka på dit eller om man ska spendera kvällen hemma. Nicke har team fest så det blir i sin ensamhet isf.. Men det kan samtidigt vara skönt att vara pigg och kry på söndag för då ska det JULPYNTAS minsann, äntligen blir det första advent så man får ta fram sina fina, fina julsaker... På söndags kvällen blir det mys opå stan med julskyltning och förhoppningsvis lite gott 1:a advents-fika =)

Hoppas alla får en super mysig helg, var rädda om varandra och be till väder gudarna om MER SNÖ!!  **KRAMAR**

Kommentarer
Postat av: Cilla

Jag ber och jag ber och jag ber och de är nästan 10 minus ute idag- vilket måste innebära mer snö snart=D Då får vi ta fram skrillorna och skidorna och ta en tur på frösöberget! Idag är man riktigt bakis och skakis=b Vilken kväll de blev igår-mycke dricka och mycke skratt!=D Nästa helg blir det riktigt partaj!=D En vecka kvar! Vi rings! PUSS

2008-11-29 @ 10:48:49
URL: http://ceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0