Det lider mot jul...

Jo visst är det nästan 2 månader kvar, men jag kan inte låta bli att kolla in julpynt och mysa med levande ljus =) Jag verkligen ÄLSKAR denna års-tid, nu fattas bara snön så är stämningen komplett... Jag har redan bokat biljetter till jul-firandet, köpt en ny julstjärna och nya jul gardiner, hihi... I år ska julhelgen spenderas i Sandviken hos Pappa och Kari, Mattias, Stina och Tillisen kommer ju oxå och det blir MYSIGT!! Äntligen en jul med barn, det har jag saknat.. Jag som de senaste åren oftast jobbat på julen har ju varit omringad av hundratals förväntansfulla barna ögon och en jul utan barn är ju som en vinter utan snö..
                                                  
I helgen är det underbara, super-roliga och mycket dansanta "Höst-Forum" på skalet =) Jag för min del får nog skippa det i år då ekonomin är lite krasslig och vi har redan bokat och betalt resan till S-vall, men den blir nog minst lika bra... Tar nog en tripp till Härjedalen ändå men för att spendera helgen med mamsen och kolla in "Whovalley"s nya inrednings butik, VDLN Design kanske?? Bara mysa, käka god mat och softa hela helgen, DET VILL JAG!!!

Nu äre snart hemgång och ikväll blir det kyckling med klyftpotatis och mys framför tv:n..  Puss på er

Kommentarer
Postat av: Anna

Nej då vännen, det får du verkligen inte tro :-) Bara jag som var less på min lillasyster :-) Ja, jag är lite krasslig, dock på benen igen, sa till Cissi för en stund sen att jag helt glömt bort att det var idag du ville fika :-S Kan vi ta det en annan dag? Nästa vecka kanske? P&K

2008-11-05 @ 18:57:54
URL: http://makeupartizt.blogg.se/
Postat av: Annica

Vi kommer till Hede i helgen, så om du kommer dit kanske vi kan ses nått?:)

Kram

2008-11-05 @ 22:10:27
URL: http://anija.blogg.se/
Postat av: stina

Ja gud vad vi ska ha det mysigt=) Jag älskar oxå allt som har med jul att göra, och känner ännu mera så nu när man har Tillis. Vi ska tända massa levande ljus,äta gott och bara lysa med familjen. Pöss

2008-11-05 @ 22:24:45
URL: http://stonies.blogg.se/
Postat av: Anna

Det låter som en utmärkt ideé med en brunch, jag gillar sånt :-D Vi kan jue höras när du kommit hem från mamma din, så bestämmer vi något :-D

P&K

2008-11-05 @ 22:35:31
URL: http://makeupartizt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0