Fredags fika??

Ja idag skulle det inte sitta helt fel med en morots-kaka från "Svenssons".. tyvärr ska jag ju inte hem efter jobbet och de hade inte öppet när jag gick imorse så jag måste nog klara mej utan =/
Sitter här på jobbet och njuter av fredags-stämningen.. Ni vet den där speciella känslan, alla är taggade inför helgen, de flesta tittar på klockan oftare än vanligt, en del har klätt upp sig och alla är på bra humör =) Tänk vilken inverkan den kommande helgen har trots allt..

Jag för min del hoppas att jag kan gå ifrån vid 16,00-tiden så jag hinner med bussen, jag hoppas att bomb-avspärrningarna i Brunflo är borttagna och att jag får en lugn helg i härliga Härjedalen.. Förhoppningsvis väntar en helg fylld av skratt, kära minnen som väcks till liv, god mat och myyyyyyyyys (synd att prinsen blir kvar i staden bara)

Nästa vecka jobbar jag 13,00-20,45 pass så då kanske det blir en del gjort.. Jag ska träffa flickorna för en "brunch", kolla på julklappar och stor-städa lägenheten (ska bara köpa en ny mopp först)..

Nu är lunchen slut och det är time to go back to work =7  Trevlig helg =) Pussss

Kommentarer
Postat av: Annica

En promenad låter bra det:) japp jag har kvar det gamla nummret. Det är bara att höra av sig på den eller komma förbi här i morgon när som helst;)

2008-11-07 @ 21:35:46
URL: http://anija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0