GE MIG.....

Dagens I-lands problem på Hornsgatan (typ VARJE DAG) är...
Jag har blivit barnsligt förtjust i hemgjort potatismos och äter det numera var och varannan dag.. Problem är då att jag har en potatismos-görare som är gjord av plast och inte vilken plast som helst utan nån MJUK JÄVLA SKIT-PLAST... Jag måste absolut ha en i plast eftersom mina kastruller är av teflon och inte vill bli repiga av en potatismos-görare i järn så....

SNÄLLA, SNÄLLA TOMTEN: I MITT PIKET VILL JAG HA EN POTATISMOS-GÖRARE I HÅRD (EXTRA HÅRD) PLAST!!! 
                                                            
                                             

Kommentarer
Postat av: Nea

gud va de snöar här nu... nu skulle du vart i svegler

hoppas tomten kommer ihåg allt som du önskar digleR

pöss pöss

2008-11-19 @ 14:42:47
URL: http://Nea84.bloggagratis.se
Postat av: mh

Ja du. Det där måste vara en mardröm du är inne i. Tycker verkligen att det bör tas upp politiskt.

;-)



Kramar från MH

2008-11-20 @ 14:34:11
URL: http://mh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0