Happy new year??

Igår var det exakt en månad kvar till min födelsedag =) Det betyder en månad till kalas, en månad tills vännerna kommer (JIPPIE!!!!), en månad till man får öppna piket.. JAG LÄNGTAR!!
                                                            
Men om det bara är en månad kvat till detta betyder det att snart står julen för dörren och kort där efter är det dags för nyårs-firande.. Vad händer i år då mån tro?? Jag vill att det ska bli ett riktigt nyårs firande med glitter och glamour, pompa och ståt... Förra året var mitt och Nickes första nyår och vi firade tillsammans med hans vänner.. En jätte trevlig hemma-fest med lagom mycket folk.. Det jag saknade var dock mina egna vänner.. Även i år vill jag självklart fira med min kärlek men en blandning av båda hans, mina och våra gemensamma vänner skulle verkligen vara roligt.. Jag vill ha snygga brudar i blåsor och klackar och stiliga män i slips och kostym.. M M M =)

Jag ska nog slå till på dessa skor och kanske klänningen till nyår...                                           
                                         

I dag är en riktig seg-söndag... Jag har inte gjort många knop idag.. Är kvar i Hede hos mamsen och vi har precis kommit hem efter en promenad på byn.. Igår träffade jag Annica, Linnéa och Fredrik, vi tog en promenad runt lång-åsen och det var så mysigt att återse en kär vän.. Låt det inte dröja 5 år? tills nästa gång..
Vid 18,00 drar jag mig tillbaka mot staden och imorron är det dags för jobb igen.. Veckan kan bli tung med take på att min älskade Carro har semester HELA VECKAN =( Hoppas hon får en fin vecka i " el Stockholmo" iaf...

Nu är det dags för en stunds vila., På återseende =)    Puss

(Carro Barro min älskade vän, mina tankar finns hos dig) 

Kommentarer
Postat av: Sofie

Jag vill också ha en hejdundrans fest på nyår =D Det var längesedan man gjorde något stort av det. Som du säger, snygga klänningar, männen i kostym, massa glitter och glamour. Mmmmm! Så ska det vara!

2008-11-10 @ 10:52:50
URL: http://anniesofie.blogg.se/
Postat av: Annica

Nej vi får se till att det inte dröjer så länge igen! Jösses vad tiden springer förbi!!

2008-11-11 @ 22:01:12
URL: http://anija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0