Helgen lider mot sitt slut...

Ja nu äre bara några få timmar kvar innan jag tvingas släpa mig upp mot jobbet igen.. Helgen har varit både upp och ner =/ Blandad med båda bra och dåliga känslor.. Mitt liv känns lite rörigt just nu, jag får inte riktigt nog.. Jag saknar någon att prata  med, någon som kan sitta bredvid och bara lyssna.. Vet dock inte om jag vill prata eller om jag bara behöver bearbeta själv?? Idag har det varit 2 lååååååånga promenader här på ön och det var jätte skönt att rensa hjärnan lite, överväga, älta osv... Hur kan man vara så lycklig och på samma gång så lessen??

Igår skulle jag ha varit hemma i Hede för att gå till kyrkan.. De läste nämligen upp namnen på alla som avlidit under året och jag skulle verkligen ha närvarat för att hedra minnet av min älskade lilla mormor.. Jag saknar henne så himla mycket och det går inte en enda dag utan att jag tänker på henne.. Tände iaf ljus i hela lägenheten och ett ute på balkongen som bara var till henne..
                                   

Helgen har iaf rullat på, den var alldeles för kort som vanligt.. Jag har dock hunnit med det jag ska och jag hoppas veckan kommer blåsa förbi som en höst-vind.. Den snö som kom i onsdags har nu smält bort helt och det är verkligen en anleding till att bli nere =( Igår var jag mest seg hela dagen.. Jag gick iaf ut på en liten promenad i kylan, vi lagade en smaskig middag med kött, kroketter, bea och sallad.. Ns poker rävar kom förbi vid 23,00 för en omgång poker och jag läste bloggar och softade... Idag vaknade jag vid 9,00 tiden =) Skönt att vara pigg den tiden en helg-morgon.. Dagen har som sagt ägnas en hel del utomhus, jag har bakat kärleks-mums, dammsugit och lyssnat i timmar på min ljudbok.. Så skönt att stänga ute verkligenheten och bara lyssna till andras elände, viktigt att göra detta så man inser hur lyckligt lottad man ändå är trots allt!!

Helgens festande var sådär =/ Vi var i Torvalla på Halloween/20 års kalas men det var väl inte den roligaste av kvällar.. En stor eloge till David och hans kompis som lagt ner tid och energi på att dra ihop detta iaf.. Hade dock gärna sett mer av vännerna där och ett rejält firande av födelsedags barnet hade inte varit helt fel.. Vill iaf tacka Carro och Maria som gjorde kvällen.. G3 var en redig FLOPP!!! Sura miner och tjaffs slutade med en kall promenad hem till Frösön redan vid 00,30 tiden =/

Nu har jag iaf inget festande inplanerat på länge.. Längtar mest tills jag fyller år, då blir det minsann fest med de människor jag håller av och det ska bli sååååååå roligt =)

Nu är det hög tid att hoppa in i duschen.. Sen ska jag banne mig lägga mig och fortsätta lyssna på min bok. HAr gjort mitt för idag..

Mamma.. Jag önskar mig en burk med hjortron-sylt när jag fyller år!! Längtar så himla mycket efter mormors våfflor med mybär på..
Och så önskar jag mig en prenumeration på tidningen "Family Living" =) Puss puss

Kommentarer
Postat av: Anna

Hej flickan! Ville bara visa mitt stöd, och om du behöver någon att prata med, för ibland kan det vara bra att prata med någon som inte står en alltför nära, så finns jag här för dig. Jag är väldigt glad att jag hade mina vänner vid min sida som bara lyssnade när jag var deppig och gick igenom många svåra situationer i livet. Ville bara söga det. Ta hand om dig! P&K

2008-11-03 @ 00:17:41
URL: http://makeupartizt.blogg.se/
Postat av: Linnea

de ordnar sig gumman.. vi klarar oss alltid för vi är starka tillsammansler



puss puss nea pea

2008-11-04 @ 16:34:29
URL: http://Nea84.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0