Mys-pys och eventuella förändringar...

Natten var betydligt lugnar än gårdagens som tur var =) Jag vaknade någorlunda utvilad (om man nu kan bli det någonsin) Efter en dusch och lite plock började jag förbrilt söka min söta Cissi, dock utan resultat =/
Jag ringde på hennes svenska nummer (mobilsvar), sen på hennes norska (MOBILSVAR).. Sen ringde jag Annisen och frågade efter henne men även där utan resultat.. Ringde då på hemnumret men icke.. Till slut hade oron växt sig så stark att jag packade ihop mig och gick dit och ringde på.. Efter 3 plingar kom hon äntligen och öppnade, denna sovade lilla varelse =9 Det blev en något försenad förmiddag på stan men vi hann iaf med en brunch på Wedan och lite tjejj-snack, det var ju trots allt det som var det viktigaste =)
Snart ska vi ju ses igen och då ska jag INTE ha bråttom till jobbet... För övrigt ser jobbet mycket ljust ut just nu =) Vi ny-anställer så det sprutar om det och jag ser en postitiv utveckling både generellt och på mion egna situation. Hoppas på förändringar som gynnar både min själ och min plånbok =D

Nu har jag 15 min kavr av arnetsdagen och sen ska jag bege mig över till ön.. Blir en tur om konsum för att införskaffa lite mjölk, sen blir det varm choklad när jag kommer hem.. MUMS!!

Lägger ut önskelistan så fort jag kommer hem =)  Puss


Kommentarer
Postat av: Cilla

Haha- ja, herregud vilken bra start det blev på dagen igår=D=b Allt blev bara pannkaka fast än vi hann med några minuters girltalk iaf- tack vare dig stompan! Och det var välbehövligt och det är alldeles för sällan som vi ses! Bara att invänta din födelsedag så ska vi slå klackarna i taket;D Tur man har sina vänner som håller koll på en när man är som mest strulig=b Jag hade ju så mycket som jag skulle ta upp med dig så jag tror jag får springa över och våldgästa nån kväll framöver..=) PÖssen och Kramen

2008-11-13 @ 17:03:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0