Nu är första ljuset tänt, ja nu idag är det första advent...

                                

Kommentarer
Postat av: Cilla

Vilken superfin ljusstake du har hittat!=) Hoppas du fick pynta fint igår! Nu sitter jag här med min tråååk juridik och ska göra nånting vettigt idag=) Hoppas du hittar nåt skojj på stan också;) PÖSS

2008-11-30 @ 14:29:27
URL: http://ceas.blogg.se/
Postat av: Anonym

Du skämtar- va sjutton kan de vara som du e allergisk emot då!? Det får bli en koll av det också tycker jag- mandeln kan man vara känslig emot och kanske även glöggen=/ Och ingen tur på stan heller- vad e detta! Jag har tryckt in så mycke info idag att jag nog kommer somna gott iaf! Har prov imorron-förprov innan tentan! Men hoppas ögat läker-tänkte jag säga och att första advent blev lite mysig- de har ju snöat lite iaf=) Vi hörs nåt stompan! KRAMEN å Pusss

2008-11-30 @ 22:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0