Up and downs...

HEjdeTÄRJtagsoMHArettlIVSOmäRSomeNBERgocHDAlbanA...

Jobbigt att läsa texten?? Ja ni som lyckas förstår då hur påfrestande det kan vara ibland och känner säkert igen er ;) Vad är det som gör att man ena veckan trippar omkring på små rosa moln fulla med skum, för att sedan bara vara arg, sur och ledsen?? Vem är det som skapar dessa totalt olika sinnes-stämningar och hur djupt man än gräver i sig själv finner man inga direkta anledningar.. Problemet med att söka utan att finna är då att man bröjar använda sig av orsaker man tror det beror på vilka oftast är felakitga.. Man börjar rota och röra till i saker som egentligen är hur bra som helst, INTE BRA!!!!

Nå ja, jag ska nog ta och anställa en liten smurf som kan figurera ut var felet ligger.. Då blir nog allt bra =)

Nu förstår ju säkert att den här veckan är raka motsatsen till förra (som var en MYCKET bra vecka).. Jag har ingen ork, jag vill ingenting, jag hatar det mesta och är allmänt pessimistisk =/ SUR-PUPPA!!! Med andra ord.. Försöker allt jag kan för att andra inte ska drabbas av mig men lyckas inte hela tiden..

Idag ska jag iaf KÄMPA, hela JÄVLA dan för att hålla skenet uppe =D Jag ska vara trevlig mot alla surisar i luren, jag ska inte gå i taket på männsikor som jag stör mig på, jag ska nu äta min lunch på helt fel utan att må dåligt över detta osv... E fter jobbet ska jag iaf ta mig mej Carro vännen över till andra sidan.. Bjuda henne på middag och sen en fika på "Svenssons", kan det bli morotskaka (We like alot) mån tro?? Hoppas Cissi vännen kan närvara oxå...

Nu ska jag äta min mat och le.. =))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))))) Puss

Kommentarer
Postat av: Cilla

Hejja gumman! Det låter som att du kämpar som en tok! känner igen allt dedär- hade en sån dag igår... får liksom inget gjort heller så jag blir så stressad! Skulle vara kanonkul! Får jag ringa och se hur långt jag hunnit med plugget så ska vi banne mig få till en fika! PUSS Å KRAM- Pepp, pepp att det går bra på jobbet!!=)

2008-11-19 @ 12:16:08
URL: http://ceas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0