Utkast: Japp då ...

Japp då är jag inne i sista veckan..  Jag var dessutom ledig igår så jag NJÖT i fulla drag =)

Ida-Plunsen var på besök och vi ägnade dagen åt julklapps inköp.. Jag inhandlade även min fördelsedags present, mina stövlar och dom är bara SÅÅÅÅÅ SNYGGA!!!! (Jag har dock köpt dom i brunt)
                                        
 Vi var till Lillänget en sväng, blev en del julklappar, lite pynt och andra nödvändigheter.. Hittade den perfekta födelsedagspresenten/julklappen till "Carro Barro" oxå.
Nere på stan var det full rulle, vårt första butiks-besök var rena rama kaoset.. Vi stod i den längsta kö jag någonsin stått i, i en affär, när vi ÄNTLIGEN kom fram fungerade inte kortdragaren, bankomaten utanför affären var ur funktion osv.. Men vi fick tag på våra julklappar till sist, dessutom även denna en alldeles perfekt julklapp =) Vi fortsatte hela dagen och jag gjorde en del fynd, hoppas nu att alla blir nöjda och glada..

Vi lunchade på sibylla, en tunnbrödrulle var inte helt fel det heller och efter det fortsatte vi vårt rännande i affärerna.. Vid halv fem tiden var jag hemma igen.. Blev en macka och sen mötte jag upp Cissi (och senare Anna) för att ta en kik på nya "Jolly Linus" kollektionen ;) Shit vilka kreativa ungdomar...
Efter detta tog vi bussen hem igen och jag spenderade kvällen med en VARM dusch, massa VARMT te och VARM choklad, nerbäddad under ett VARMT dun-täcke och en VARM filt.. Har SÅ ont i halsen =/ VILL INTE BLI SJUK!!!!!!!

Nu äre tyvärr back to work som gäller...

Kommentarer
Postat av: Cilla

Du får inte bli sjuk stompan!=/ Det är bra att du tar hand om dig-Puss på pannan! Haha- ja, kreativa ungdomar är det minsann-om man ändå kunde ha varit av samma skrot och korn=b Kul att du hängde med igår=) Imorron blire glögg va? Längtar tills på fredag också då vi ska äta mat- my favorite=D Å supersnygga-skitsnygga stövlar som jag e superavis på!! PUSS å KRAM

2008-11-26 @ 18:43:14
URL: http://ceas.blogg.se/
Postat av: carro

En present/julklapp till mig...åh va spännande :)

Nu är det faktilusiskt bara 8 dagar kvar :D TJIHOO!!!

Pussen

2008-11-27 @ 17:45:29
URL: http://lilja85.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0