Utmärkelse....

              Jag är så glad, tack snälla Stina =)

                

        Nu kommer denna utmärkelse med några regler:
        1. Den nominerade får lägga upp bilden på hans/hennes blogg.
        2. Länka till personen du fick den ifrån.
        3. Nominera minst 7 st andra.
        4. Länka till dem i inlägget.
        5. Lämna ett meddelande på den nominerades blogg.

        Jag nominerar följande:

            Annica
            Carro           
            Tvillingen
            Anna
            Carro Barro
            Nea Pea
            Plunsen


Kommentarer
Postat av: Anna

Tack min vän! För den fina utmärkelsen samt att du håller med mig i mitt senaste inlägg :-) Fika på lördag vore hur kanon som helst, inget annat inplanerat så nu finns du min kalender :-D Hörs och läses :-)

2008-11-02 @ 00:11:56
URL: http://makeupartizt.blogg.se/
Postat av: stina

Vassago =)

2008-11-02 @ 17:05:02
URL: http://stonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0