Weekend...

Japp imorron bitti kl. 07,55 rullar tåget ut från Östersunds tågstation och vi är ombord =) Jag och N ska ju som tidigare nämnt åka på en "weekend resa" till Sundsvall... Ska bli så härligt med Hotell-frukost, shopping och bara få rå om varandra, det behöver man ofta men får det allt för sällan...
                                              

För övrigt har veckan vart sådär.. Inget har gått riktigt som det ska och jag avslutade precis den här dagen fin-fint genom att drämma in skallen i handfatat med full kraft.. Så nu lider jag av en otrolig huvudvärk och är extremt törstig? (vet inte om det finns ett samband, men det kom lixom efter smällen??)
Men men, nu väntar en helg av avkoppling och njutning..

Cissi, Anna- Ja nu är det dags för ett besök i lägenheten och en catch-up (fika med andra ord)

Hoppas alla får en riktigt fin helg =) Puss puss

Kommentarer
Postat av: mh

Kan du köpa en Clas Ohlssonmus och skicka med Nea när hon är upp. Tänkte ha en till gamla datorn som T har fått.

2008-11-21 @ 09:36:48
Postat av: Cilla

Men gumman! Det fick jag inte veta att du slagit halvt ihjäl dig- det var väl onödigt! Hoppas ni har det bra i Sundsvall iaf och inte gör som jag..kör fast efter halva vägen=b Men nu sitter jag på bussen iaf påväg till Lillehammer. Allt ok såhär långt=) PUss å Kram

2008-11-21 @ 14:30:00
URL: http://ceas.blogg.se/
Postat av: Anna

Såklart vi ska ha en catch up! Längtarer efter att få kika på den nya lgh :-) Hör av dig med tid och datum så förösker jag dra med mig Cissi. Sen är det jue födelsedagsmiddag kommande fredag, hoppas jag inte att du glömt? :-D Ha en underbar weekende i Sundsvall, NJUT!

Puss

2008-11-21 @ 15:23:45
URL: http://makeupartizt.blogg.se/
Postat av: carro

Du har blivit utmanad, gå in på min blogg och kika....när du kommer hem från kärleksresan :)

PuSs

2008-11-23 @ 10:47:14
URL: http://lilja85.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0