3 dagar kvar...

Ja om ganska exakt 3 dygn är nycklarna våra, vi blir stolta ägare av en bostadsrätt och över en halv milijon fattigare =D Efter många turer är jag nu Swedbank kund och lånet är underskrivet.. Blev lite strul med nya kortet så igår när jag skulle betala 2 st glödlampor fungerade inget av mina kort?? Lite snopet för futtiga 38 kr, men nu är allt löst..
Idag har jag jobbat 8-12 och prinsen började 13,00 så vi hann ses i typ 45 min iaf =) Vi har packat ner det mesta nu och det känns tomt och tråkigt omkring mig.. Har lixom inget att göra =/ Alla jobbar, jag har inga pengar att shoppa för, jag har "fönster-shoppat" stans all skylt-fönster och det mesta ligger redan i lådor... Har varit en liten sväng på stan iaf, köpte lite bröd och ordnande det där med kortet, fick dessutom blomster-checkar för besväret, Tackar =D Har käkat lite lunch och nu sitter jag i soffan och kollar på dåliga serier på tv.. Utanför pågår ombyggnaden av Stortorget och det är ett JÄVLA LIV!! vill jag lova, ska bli så skönt att slippa detta..

Saknar alla mina vänner så himla mycket, tur att jag fyller år snart så vi kan cs igen =) Önskar bara att jag hade fler sov-platser så jag kunde bjuda hem alla på en gång.. 
Igår fixade jag så min data kan ta emot filer från mobilen så nu, ÄNTLIGEN kan jag lägga in bilder i bloggen igen..=)

Nu ska jag spela en spel, sen kika på filmen som snart laddat klart och även "låna" ner en ljudbok, har hört att ljudböcker ger vuxen-pinnar och sånna samlar ju jag på ;o)

                      Min goda,goda lunch...                                       Tackar...
                                              

Kommentarer
Postat av: tvillingen

jag har åxå samlat vuxenpinnar idag-jag har börjat pensionspara :) saknar dej massor!!! puss

2008-10-15 @ 17:48:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0