Aaaaarrrrggggggg......

Jag hade förut idag skrivit VÄRSTA låååååååånga inlägget och så muppade sig skit-datorn och allt försvann =( Jag blir OLYCKLIG då!!

Men men jag får väl helt enkelt börja om (men det känns hårt ska ni bara veta)..

Jag tog igår steget tillbaka till arbetslivet!! Jag är ortoligt trött på att sitta hemma själv och bara glo så på ett sätt känns det helt ok. Skulle börjat 9,00 igår men läkaren vill se min arm en sväng till så arbetsdagen började först vid 11,30. Jobbar 50% nu så en vanlig arbetsdag blir i mitt fall två nu mera =) Idag jobbade jag mellan 11-15 och sen bar det av mot Härjedalen. Bussresan var lång och smärtsam för armen men när jag kom fram väntade en god Räksallad, nybakt vitlöks-bröd och sen kanelbullar!!
Är ledig fredag-lördag så jag ska fly staden lite, hälsa på mamsen och även en sväng till Sveget imorron.. Ska träffa min älskade Pluns, shoppa gardiner på "Dollar", kolla på Neas nya hus mm. mm. mm. En riktig mys-dag ska det bli och jag ser verkligen fram emot det..

Något annat som jag VERKLIGEN ser fram emot är flytten =D Bara en och en halv vecka kvar nu och jag längtar så.. Har fulla skallen av planer om hur det ska se ut och vad som ska införskaffas osv...

Bloggar mera sen om hur vi ska ha det då jag har det mesta klart framför mig ;0) Nu blire film med mamsen.. Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

Synd att ja inte kunde komma ner i helgen :(

hade vart skoj att träffas..men det dröjer väl inte så länge eftersom du fyller år strax....va önskar du dig föresten? Ingen dildo i år..eller? hehe!

Pussen och Kramen

2008-10-11 @ 10:50:25
URL: http://lilja85.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0