En vän...

Fick ett glädjande besked av en vän =) Är så glad för deras skull och önskar dom all lycka...

Måste även passa på att Gratulera min sötaste go-unge Matilda på hennes dop-dag i lördags.. Sötnosen där =)
      
      (Bilden är stulen från mamma Stinas blogg)

Annars är mitt liv som det ska.. I helgen har vi pysslat i lägenheten, tvättat all vår tvätt, invigt vårt nya bubbel-badkar (bör endast nyttjas med hörsel-kåpor på) och haft lite besök.. Imorron kommer min tjejjor på besök och det ska bli skojj, skönt med lite semester oxå =)
I dag rullar jobbet på i gaaaaaaanska lagom takt. Telefonerna går, men inte varma..

Nu äre bara en dryg halvtimma kvar och sen ska jag gå hem och äta.. Värsta kul att gå nu när jag har en så bra ljudbok att lyssna på.. Ikväll har jag en jobbig sak att ta tag i, jag har ett glädjande besked till en vän och jag hoppas (hoppas, hoppas) att vårt trådlösa modem har kommit..

Hoppas alla haft en trevlig helg och att ni är rädda om varandra.. Pusssssssss

Kommentarer
Postat av: stina

Åhh Matilda tackar så mycket =)Du är så go Linda,vi måste träffas snart. Men det vi MÅSTE göra sen är att ta en redig fylla ihop,VET att vi skulle ha så kul. kramis

2008-10-27 @ 22:35:49
URL: http://stonies.blogg.se/
Postat av: MH

http://mh.bloggagratis.se/

Har tänkt göra ett försök i allafall

2008-10-28 @ 10:09:21
Postat av: Cillen

Hej hopp gummisnopp! Hur mås de med (numera) frösötjejen? Pinsamt att man bor så nära men aldrig ses...även fast du flyttade in i helgen som va iof=b Tog mig tid att kolla in din blogg- har inte läst här på jättelänge-fy på mig! Men det är lika kul varje gång att få höra om dina bravader=) Och värsta söta lilla krabaten! Sånna vill man ju själv ha...när den tiden kommer, så att säga. Har du en lucka framöver mellan all flytt och stojj så hör gärna av dig vettja så kan vi väl ta en vinkväll med Annis också!!? Skulle ju vara görkul! Hoppas allt rullar- låter så iaf=) PUSS på dä

2008-10-28 @ 17:38:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0