Lugnet..

har nu lagt sig, tjejjorna har åkt hem, middags-gästerna har avlägsnat sig och jag har tagit ett varmt, lååååångt bubbel-bad (bubblade 4 min med ipoden på högsta volym=/).. Nu har jag testat kläderna tills imorron och jag måste säga att jag lyckats rätt bra trots allt!! Vet ni förresten att den INTE finns en ENDA affär i stan som säljer röda adidas-brallor, så jag fick skapa egna =)

Dagarna med flickorna har varit kul.. Vi har spelat Wii, fikat, SHOPPAT och ätit god (läs onyttig) mat =) Har köpt hela min outfit, en ny UR-SNYGG toaborste (ja det finns snygga sånna, men dom kostar), nya gardiner (ett par plommon-färgade och ett par jul-gardiner), 2 par benvärmare (bruna och off-whitea), en julstjärna (en sån som man hänger i fönstret), en fin present till en alldeles speciell liten tjej, fina paket-papper, en sop och en dammsugare =) Är säkert massa annat strunt oxå men det kommer jag inte på nu..

Igår bokade jag och prinsen resa och hotell till Sundsvall.. Vi firar ju snart ett år och då har vi planerat in en liten tripp, skönt att komma bort från hem och hushåll ett par..

Idag när tejjorna dragit kom Oskis och Carro på middag.. Det bjöds på pasta och fläskfilé med god sås =) Vi planerade inför morron-dagen då det är HALLOWEEN- OCH 20 ÅRS FEST =D
Min älskade Carro vän ska äntligen bli stor och det ska firas med dunder och brak..

Nu ska jag lägga mig och lyssna på en ny ljudbok, blev klar med den andra nyss när jag låg i badet och den var RIKTIGT bra.. Hoppas fortsättningen är lika gripande.

                                     HAPPY HALLOWEEN EVERYBODY =)

                                                     
                                                   

Kommentarer
Postat av: stina

Du har fått en utmärkelse! Läs min blogg för info! :-)

2008-10-31 @ 23:35:35
URL: http://stonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0