Önskelistan...

Ja här kommer den äntligen....

Lindas Önskelista 2008                  


Pengar (Är jag dålig på att spara så jag önskar mig nya)


Kläder (Presentkort är bra ibland)


Foton (Bilder på mina nära och kära att pryda mitt hem med)


Skor (Prensentkort kan det ju vara ja)


Digitalkamera (Cerise kankske?)


Växter (Sånna som inte dör)


Sing-star och spel (Till mitt Wii såklart)

Pasta-kastrull (Obh Nordicas är värsta smart)


Kaffebryggare (INTE EN BLÅ!!)


Vattengals och karaff (id har ett set som jag vill ha)


Åse (Camilla Rudberg)


Mattor (Vardagsrum, hall och kök)


Karaff (Nej jag har inte skrivit fel, jag önskar mig 2 st.. En till vin och en till vatten)


Inrednings detaljer (Små, fina saker till lägenheten och sådär.. Marimekkos beiga serie passar i köket)


Parfym (Men bara dom som luktar gott, kanske DKNYs nya??)


Te-burkar (Lagom stora som man kan ha i kryddhyllan)


Gott kaffe och te (Som man kan tillaga i bryggaren och förvara i burkarna)


Badskum (Till nya bubbelbadkaret, kan man ha bubbel i förresten??)


En fin kortlek (Om det finns fina vill säga)


Sällskaps-spel (Är ju SÅ roligt, men vi har knappt några)


Filmer (Blandade titlar...)

         
Och det kommer mera, var så säkra....


Kommentarer
Postat av: Caroline

Jag har massa planer på presenter till dig!!! Beslutsångest..! Tur du inte fyller supersnart. Pussen

2008-10-14 @ 20:56:47
URL: http://prosten.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0