Pain, plans and sunshine...

Armen är något bättre men fortfarande inte som den ska =/ Blir jobb imorron och jag känner ig nervösmed tanke på hur ont det kan komma att göra.. Jobba iaf bara 2 dagar och sen är jag ledig igen, 2 dagar.. Blir en tripp till Härjdalen om chefen släpper mig i tid så jag hinner med bussen=)

Igår var jag hemma hela dagen.. Packade och städade bäst jag kunde. Hade en person här som kollade på lägenheten och hon var helt klart intresserad, GÖTT!! Hoppas hon vill flytta in redan näst nästa vecka när vi styr näsan mot FRÖSÖN!! Åhhhhhhhh vad jag längtar nu, det känns så verkligt nära =D

Idag är Nicke ledig så det är ju kul med lite sällskap, dock sover han än =/ Jag har sovit ur-uselt i natt, sämsta natten på flera år faktiskt.. Kunde inte somna igår och sen har jag vaknat typ en gång i kvarten hela natten, that S.U.C.K.S!!!
Vi har iaf lite planer gällande dagen. Mest boka möten och avbooka tjänster inför flytten.. Hoppas på en dag utomhus med tanke på att det är en SUPER fin höst-dag med sol och kallt... Puss puss

Kommentarer
Postat av: stina

Tack så mycket för edina fina kommentar hälsar Matilda =)hur är det med dig då gumman, händer en dek i ditt liv läser jag.. Kram

2008-10-07 @ 21:33:49
URL: http://stonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0