SKRATTAR!!!

Alltså kalla mig gärna lätt-road men detta var fan kul... Sitter på jobbet, stirrar på skärmen och AS-garvar.. Ha ha ha ha =D

Mobilkul
Gör så här:
1. Ta fram din mobil
2. Bläddra igenom din inkorg
3. Stanna när du räknat till tio och skriv första meningen i sms:et
4. Gör likadant på varje fråga, fortsätt bara trycka framåt.


1. Vad skulle du säga om din partner var otrogen mot dig?
Har möte! Puss


2. Vad säger du alltid till din bästa kompis?
Åh babe..

3. Vad är det första du säger när din kompis blir påkörd av en buss?
Hej love jag lägger mig och sover snart


4. Vilket sms blev du mest berörd av?

Kl. 13 på nya då?

5. Vad säger din sambo innan du går och lägger dig?
Är på remmen nu


6. Vad skulle du skrika om du vann en miljon kronor?

Ta aldrig någon förgivet


7. Vilka ord skulle du säga till gud om du trodde på honom?
Haha, okej då visste ni


8. Vad vill du höra mest av allt?

Hej Linda :)

9. Vad skulle du säga om du fick löneförhöjning med 10 000 kr?

 Är du ledig v. 44?


10. Din romantiska replik?

När är det ni ska flytta?


11. Vad skulle du säga om du blev bestulen?
Men! Jag är ju på jobbet...

3:an är ju klockren!! Ja mitt hjärta är gjort av sten och jag är ett stot ego =)


Kommentarer
Postat av: tvillingen

du har räddat min tråkiga dag, detta fick mej att skratta! PÖSS

2008-10-23 @ 16:29:50
Postat av: Anna

Haha, jag var tvungen att testa efter att du skrivit om detta :-) Mina svar blev inte lika roliga, men snacka om konstiga :-D

2008-10-23 @ 22:02:06
URL: http://makeupartizt.blogg.se/
Postat av: Sofie

Haha, vad styggt =P

Det där med bestulen på jobbet var skoj =) haha

2008-10-24 @ 13:38:24
URL: http://anniesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0