Slagen hjälte...

Jo minsann jag är fortfarande soffpotatis =/ Ringde hälsocentralen igår och fick en telefon-tid med en läkare i morse. Han bedömde att jag skulle komma dit så jag varit hos farbror doktorn idag och fått lite diagnoser.. Armen är hel-paj
=( Jag har fått nån infammation i en sena och det är SMÄRTA kan jag milt påstå.. Just nu tar jag en timma i taget och knaprar piller tills jag blir lagom yr.. Fick även remiss till sjukhuset pga.övriga problem..

Men men =)

Det har alltså inte hänt så mycket den här veckan. Mamsen har varit här och spenderat måndags-eftermiddagen och hela tisdagen med mig =) Vi har mest kollat på film och fikat.. Skönt med sällskap är det ju även om man är sjuk.. Är bättre i min förkylning nu, feber fri sen i förmiddags och redo för nya utmaningar (snart iaf).
Imorron ska jag fika med Carro och få senaste uppdateringarna om hennes något vilda tillvaro;0) På lördag har vi team-fest på bowling-hallen och på dagen ska jag hinna med en fika med Anna och förhoppningsvis kunna packa lite iaf. Nicke jobbar hela helgen så det är ju bra om något blir gjort av mig..

Nu ska jag kolla på 5:ans nya serie nr 2 denna kväll.. C ya´        Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0