Telefon-köernas sekel...

Joo minsann har man inget bättre för sig så kan man ju alltid sitta i telefon HALVA FÖRMIDDAGEN!! Vi har just nu ENORMA köer på jobbet så jag om någon borde verkligen uppföra mig korrekt när jag äntligen kommer fram, men ICKE!! Jag hatar att vänta och lyssna på en tradig telefon-röst som för sjutti-elfte gången säger "Du har nu plats 32 i kön.." Aaaaaaaaaaaahhhhhhhhhhhhhhhhhh...
Först eniro och sen comhem, inte bra att ta båda på samma dag, kan vara skadligt för hälsan.. Nå ja nog om detta..

Frösön rockar fett, jag trivs som fisken i vattnet =) Lägenheten blir mer och mer likt ett hem för var sak jag tar tag i.. Igår fick jag (tro det eller ej) hjälp av min käre sambo att flytta byrån från sovrummet till hallen.. Nu ska jag själv fösöka mig på att vända sängen och flytta en bokhylla från vardagsrummet till sovrummet, utan att repa golven. Tror ni jag lyckas?? Tveksamt!!
Jobbar 13-22 hela veckan så det måste ju göras nu för att tror inte grannarna uppskattar om vi börjar dra möbler vid 22,30 tiden ikväll..
Igår gick jag både till och från jobbet =) Verkligen skönt med den kalla höst-luften och jag om någon behöver väl motionen.. Det tog 35 min till jobbet och då sprag jag bit-vis eftersom jag var så sen.. Hem däremot hade jag all tid i världen men det tog mig exakt 20 min från I5 till Frösön, inte dåligt!!
Just nu hatar jag mitt jobb mer än någonsin, Nicke spelar bara Dota hela tiden, jag älskar mitt nya hem och sköter mig själv.. Det är nog sant trots allt att ensam är stark =)

Nu ska jag ensamma, starka kvinna bubba lite möbler och sedan bege mig till mitt arbete.. Seee Yaaaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0