Trött...

Är jag idag =/ Jobbar min första "hel-dag" på hur länge som helst och det tar på krafterna vill jag lova.. Dagen har gått både upp och ner kö-mässigt. Nu har jag iaf lunch och sen är det bara 3 timmar kvar tills jag får gå hem..

Igår slutade jag vid tolv, mina kära vänner Anna och Cissi kom upp till jobbet och vi begav oss mot staden.. Det blev lunch i typ 4 timmar på "Tehuset" =) Vi hade ju så mycket att uppdatera om och det var ALLDELES för länge sen i sågs!! Blir ändring på det fram över nu när vi alla tre håller oss i staden för en tid..
TACK FÖR IGÅR FLICKOR, DET VAR JÄTTE MYSIGT =) Psst Cissi... Holland ligger inte på Nya Zeeland =D

När jag kom hem var det dags att ta tag i vårt kaos?!? Vi har saker, lådor, prylar, väskor, kassar osv. ÖVERALLT!!! Ska bli så skönt att få komma bort från denna lägenhet.. Jag putsade fönstret i köket (har aldrig sett ut genom det förut!!), fixade en wok och tvättade 4 maskiner.. När prinsen äntligen kom hem stöp jag i säng.. Sovit rätt så bra i natt men min huvudvärk just nu är inte rolig =/

Imorron är vi lediga både jag och prinsen, kl. 14,30 ska vi infinna oss på Swedbank och kl. 15,00 skrivs pappren under =D
Jag hoppas verkligen att vi får tillgång till lägenheten redan på förmiddagen då vi har massor att köra.. Mamsen och brorsan kommer imorron och ska hjälpa oss med lådor mm. Sen på lördag kommer Nickes pappa och hjälper oss med möblerna.. Nästa vecka jobbar jag kväll hela veckan. Kan vara hemma och fixa i lägenheten hela förmiddagarna =), men sen måste jag gå hem alldeles schelv i mörkret vid 22,00 =(

Nu måste jag kämpa vidare på mitt tråk-jobb och dagen blir ju inte direkt bättre av att CARRO INTE ÄR HÄR!! :.....(

Kommentarer
Postat av: Linnea

de är över snart gumman! håll ut...

tänker på dig och lycka till med flytten!!!

kramar Nea

2008-10-16 @ 19:39:36
URL: http://Nea84.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0