Vad hände igår egentligen??

Jo minsann =) Det blev en hej-dundrans partaj igår och hela kvällen var allmänt lyckad, KUL!! Jag behövde verkligen gå ut och ha en trevlig kväll i goda vänners lag.. I övrigt har det inte hänt så värst mycket denna helg.

I fredags var det en sväng på stan och sen myskväll hemma. Var upp på jobbet och putsade och sen strosade jag lite på stan och kikade.. Va och fikade med David och Carro på "Tehuset" och köpte paket till Oskis som har fyllt år.. Nicke var oxå ledig idag så han kom ut och vi gick och handlade mat och hårfärg.. Jag bakade pizza till middag, färgade mitt hår "Guld-brunt" och sen kolla vi på film och myste hemma i soffan. På lördagsmorron vaknade jag vid åtta när N skulle upp och till jobbet.. Somnade om när han gått och sov till 11-tiden =) Gjorde inte så mycket under dagen, åt en bulle (kanelbullens dag 4/10), kollade på tv och softade.. Vid 18,00 mötte jag Carro och vi gick hem till Håkan på för-drink..
                                                
Team-festen utspelade sig på bowlighallen till att börja med. Vi käkade grill-buffé, drack öl och bowlade.. Jag kunde oxå bowla trots min onda arm =) Blev väl en och annan strike oxå!! Efter bowlingen gick vi vidare till Maria på fest =) Vi var jätte många och det var tur att lägenheten var så stor.. Efter en JÄTTE lyckad fest hos Maria gick vi till G3 och trängdes i kön. Prinsen kom oxå och vi gick in tillsammans. Blev nån drink och en del tråkiga samtal där inne men efteråt gick vi och köpte kebab. Blev bara några tuggor innan sängen ropade..

Vaknade när prinsen skulle iväg men somnade om rätt snabbt poch sov sen till 13,30!!
Har kollat film och slappat mest hela dagen.. Nu ska jag gå och köpa cola och ringa min kära prins och min kära moder (som förövrigt fick snö igår!!)                                                 Puss puss

Kommentarer
Postat av: sabbe

JAg fick reda på at kanelbnullens dag var på lördagen, men blev total lurad :P hahaha så jag trodde verkligen det var i fredags :P men men, mycket bullar blev det ;)

2008-10-06 @ 12:29:46
URL: http://nscl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0