Weekend(ning)..

Ja snart är det (äntligen) slut på denna arbets-vecka.. Jag har exakt 4,5 timmar kvar efter jobbet.. Det har varit tok-lungt alla kvällar så det är iaf skönt  =)

Hela veckan har jag stigit upp runt 9-10 tiden och fixat i lägenheten.. Igår kväll när jag kom hem bar vi ner det sista lådorna till förrådet och nu kan vi inte göra mer innan vi får tag på en slag-borr.. Hans kan jag låna din?? Vi har 2 st hyll-plan att sätta upp i vardagsrummer och en spegel i sovrummet, tror dock att jag ska införskaffa lite svart färg och måla ramen innan..
I helgen blir det mera pyssel.. Tavlor ska upp, gardinerna fållas (med hjälp av en tape-bit på baksidan), vårt tvätt-berg ska förvandlas till påfyllnad av garderoberna, mattorna ska (efter en tur i maskinen) placeras ut på golvet och vi ska införskaffa en ny snabel-drake (dammsugare)..
Jag ska oxå hinna med att shoppa halloween-utstyrsel, rensa förrådet på Parkgatan, köpa kaffe och morötter (måste införskaffas på Hemköp) och inviga vårt nya bubbel-badkar =D

Nästa vecka jobbar jag 10-19 (JAG HAR INGET LIV PASS!!)  men bara mån, tis, fred. Jag har tagit semester ons och tors så jag kan umgås lite med mina tjejjor. Anja, Towa och Maria ska spendera några dagar i staden och det ska bli så mysigt..
Sen nästa helg är det dags för Halloween-partaj =)

Kommentarer
Postat av: tvillingen

är det bajsmamman o hennes sötingar som kommer på besök!! :) åå vad skoj du ska ha med o pyssla i lägenheten, väntar o längtar på att du ska lägga upp några bilder. Pöss

2008-10-26 @ 11:28:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0