Äntligen helg..

Ja tänk att denna ortooooooligt långa vecka tog slut den med.. Efter jobbet igår kändes det verkligen skönt med helg.. Dagen var stressig, det ringde mycket och jag har säkert glömt en massa saker jag skulle fixa =/ Men men nu skiter jag i det.. Lämnade besked om min uppsägning igår så den 30 november jobbar jag min sista dag som anställd =D Sen hoppas jag naturligtvis att jag under tiden nu hittar ett trevligare jobb att sysselsätta mig med.

Efter jobbet igår cyklade jag och Nicke direkt ner till stan. Vi var på bolaget och köpte lite vin tills ikväll och sen köpte jag min väska som jag spande in i veckan.. På kvällen var vi på "Re-start" party på "Harrys" då de hande nyöppning med mingel, mat, dryck och galej.. Jag vann 2 st biljetter till detta på jobber igår förmiddag så lite gratis mat och drycj satt ju inte helt fel =) Jätte god italiens buffé men MYCKET folk.. Efter maten gick vi hem en sväng, var för trångt och stimmigt i lokalen =/ Vi drack vin, åt ost och kex och spelade spel, värsta mysigt med levande ljus och grejjer ;0)
Vid halv-tolv gick vi tillbaka och drack en drink (vi var ju tvungen att utnyttja våra drinkbiljetter) Efter Harrys tänkte vi gå vidare till G3 men kom bara halv-vägs, vi insåg rätt snabbt att ingen av oss egentligen var sugen på mera fest. Gick istället hem och myyyyyyyste =D
                                               
Idag vaknade vi vid 10-tiden.. Jätte fint väder så jag  gick ut och gick och prinsen stannade hemma och kokade tomte-gröt, MUMS!! Gick förbi marknaden och kollade efetr bröd och marmelad till mamsen men utan resultat.. Dagen har ägnats åt att städa, plocka, packa, sortera, diska mm. mm. mm. Känner mig helt slut nu när jag äntligen kraschat i soffan.. Ikväll ska Nicke på team-fest och jag ska käka middag och partaja litte med Carro =D "Här kommer hotta brudar ifrån stan!!... La la la" Jo minsann det kan nog bli en kul kväll...
Imorron väntar vinden, måste sortera upp de lådor som är kvar och få tag på lite fler lådor.. Finns inget att packa i för tillfället =(

Hoppas alla har en fin helg och Linda älskling, JAG TÄNKER PÅ DIG!!! Puss puss puss     CiAo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0