Ensam...

Ja nu sitter man här i sin ensamhem =( Mamsens operation blev flyttad till nästa vecka och Nicke jobbar kväll =/ Inte så roligt att vara hemma själv utan minsta lilla sällskap, men men..
Dagen på jobbet var som vanligt, jobbig, tung och asa-mycket jobb, känner verkligen att jag gjort rätt som sagt upp mig!! Ska försöka hitta lite annat att syssla med nu framöver..
Efter jobbet cyklade jag hem och käkade lite.. Gick och handlade, lämnade tillbaka en hyr-film och sen vare chill i soffan som gällde.. Somnade nån halvtimma och nu har jag precis tagit en dusch och druckit en kopp te. Min hals mår inte direkt prima =/ Pratat lite med pappa och Kari och nu ska jag kolla på mitt favvo-program "Singelmammor" =) Det är verkligen en av de bästa serier jag sett, snacka om att de här tjejjerna är starka som få.. Jag är iaf glad att jag har en man vid min sida och jag ser verkligen fram emot att få bilda familj tillsammans med min prins framöver =)
                                                   
Men.. Nu är det fokus på nytt hem först och främst, jag känner mig som ett barn timmarna innan tomten kommer. Det var länge sen jag såg fram emot något så mycket som jag gör nu, jag känner verkligen att vi gjort rätt som investerat i en alldeles egen lägenhet...

Nu börjar mitt program... Puss Puss Puss

Kommentarer
Postat av: tvillingen

hej o tack för det gulliga kortet! jag känner mej redan friskare :) när går flytten? puss o kram

2008-09-23 @ 08:16:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0