Fika, shopping och höstkänslor...

Ja idag har jag minsann varit i farten =) Är visserligen HELT slut nu, men det har varit en bra dag..
Känner att jag blir starkare och starkare för var dag som går nu. Igår gick jag upp till tråk-Ica alldeles själv och det var KÄMPIGT kan jag säga.. Har iaf kläder på mig, är ren och fräsch och jag halvsitter i soffan =) Maten tar sig oxå.. Lever på kok-korv och mos till lunch, kokt falukorv med rotmos till middag och nyposoppa, skorpor och riskakor däremelllan. Känns som jag är typ 5-6 mån och precis ska börja med fast  föda =/

Idag vaknade jag vid 09.30. Var vaken lite med prinsen innan han skulle iväg på golf och grejjer med jobbet vid 08.00 och hade lite svårt att somna om efter det. Men vid 10-tiden gjorde jag iaf lite frukost, en macka av vitt bröd en skorpa och nyposoppa. Inte direkt min stil, men men man vänjer sig väl? Spenderade förmiddagen i soffan framför datan och läste bloggar, kollade in kläder och lite nya saker till blivande lägenheten.. Har bla. beställt detta: 

                 

Och sen har jag även hittat min Absoluta DRÖM-KLÄNNING!!! Kolla in denna, så Sjuuuuukt snygg..
           
Dock är inte priset så snyggt... 2599:- Aj aj =/

På eftermiddagen gick jag ut på stan, träffade Carro och vi gick till "Tehuset" och fikade. Blåbärs-te och morotskaka, Mums!! Efter lite catch-up time gick vi ut på stan och kikade.. Köpte en ny mössa (H&M) och en ny jätte-fin sjal (Indiska). Hittade även ett till bädd-set på hemtex som jag troligtvis bara mååååååste ha =) Älska nya sängkläder, känns så fräscht!! När staden stängde gick vi hem till oss och åt lite middag, Carro köpte med sin en pan-pizza och jag fick minsann kokt falukorv och rotmos =( Igår varierade jag iaf med lite fiskbullar och potatis.. Nu har Carro-vännen dragit vidare och jag sitter och kolla på "Sjukhuset". Prinsen kommer väl hem snart, just nu faktiskt =)
Nu ska jag gå och laga till en sjömans-gryta med tro det eller ej, kokt potatis, kokta grönsaker osv. M M M

Imorron ska jag försöka ta mig till Lillänget för att kolla på skor, måste verkligen ha nya stövlar och stövletter/boots nu till hösten..

                                                  Puss Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Ja men fan vilken vekling jag var =) Haha jag tror mamma generna har tagit över dennna annars tuffa yta haha =) Vilka fina kläder du hade shoppat,jag har oxå handlat massa nyss till hösten, jag verkligen älskar höst kläder. va skönt att du börjar krya på dig,när blir flytten då? Kramis

2008-09-11 @ 22:42:11
URL: http://stonies.blogg.se/
Postat av: Caroline

Hittade du några skor på lillänge? eller åkte du aldrig upp? Puss!

2008-09-13 @ 18:35:43
URL: http://prosten.blogg.se/
Postat av: Sofie

Hej Linda!

Mår du bättre nu? Vi vart lite oroliga när vi hörde vad som hade hänt.

Vi ses på jobbet snart hoppas jag =) Krya på dig!

2008-09-13 @ 18:52:06
URL: http://anniesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0