Mår sådär va...

Ja något är fel i min kropp, något håller på att bryta ut, någon har varit inne och fifflat med mitt imunsystem =/ Känner mig inte alls i form och HUVUDVÄRK är mitt förnamn.. Känns som om jag skrivit om detta förut och visst är det väl konstigt att huvudvärken kommer så fort jag sätter mig här på jobbet och upphör oftasta någon timme efter det att jag gått härifrån?? Igår blev det iaf olidligt, en timme innan jag skulle ha slutat gav jag upp och drog hem. Fick jordens svettattacker (liknande de som pågår just nu) och sen när jag kom hem höll jag på att frysa ihjäl. På med stickade strumpor, stickad kofta, en fleece-filt och en ull-filt.. Sen bäddade jag ner mig i soffan med en kopp te.. Hade över 38 grader feber oxå (jag brukar ligga på gaska exakt 36,1) men idag tog jag tjuren vid hornen och pallrade mig hit igen (ångrar mig dock nu).

Blev inte mycket alls gjort igår alltså, sov mest hela kvällen och middag fick bli hämtmat då jag inte orkade laga nåt alls =/ Men kebeb sitter ju fint det med ibland... Gick och la mig i sängen redan vid 21.30 då jag efter X antal misslyckade försök att se "Efterlyst" och "Insider".
       Idag är det löning, JIPPIE!!! Äntligen kan man fylla på kylen, shoppa fina saker och betala ALLA räkningar (det är många denna månad). Fått våra första hyres-avier från nya lägenhetn oxå, första gången jag blir glad över en faktura tror jag.. Efter jobbet ska jag och prinsen gå och shoppa mat och jag ska hämta mitt nya mobil-abonnemang på Telia. Sen blir det förhoppningsvis lite packning och orken räcker så långt..

Hittade lite roliga länkar på Sofies blogg =)

http://www.svenskanamn.se/namn/namngenerator kom jag fram till att våra (mina oich Nickes) framtida barn ska heta "Eva" och "Frans" (ÅH NEJ!!) Det tänker jag verkligen INTE gå med på!!

Enligt http://www.vuxenpoang.com/  är min egentliga ålder 33,9 år!! och
enligt http://www.fjortispoang.se är jag 14,9% fjortis... Haha

Nu ska jag jobba lite, snart fika och sen lunch och sen hem =) Dagens viktiga punkter...


Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, Linda du anar inte vad jag skrattade när jag såg namnet Frans! Haha, det passar som inte riktigt. Vi får se vad det blir istället =)

Vi var lite lika på åldern faktiskt, men jag var mer fjortis än du.. Haha!

2008-09-25 @ 20:17:45
URL: http://anniesofie.blogg.se/
Postat av: tvillingen

tihi eva o frans det blir väl jättegulligt! någon som inte är jättegullig det är jag, jag är förbannad! read my blogg and you will understand. jag har fortfarande inte fått veta när flytten går? PÖSS

2008-09-27 @ 10:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0