Jag längtar....

Efter nya lägenheten =) (men snart är den här)

En bäbis som jag kan snusa på och mysa med (inte rätt tajming just nu)

Massa pengar (blir nog inget av med det nu när jag sagt upp mig)

En stor hotell-frukost (när fick jag det senast egentligen??)

Min födelsedag (inte allt för långt borta) 

Plunsen (men hon kommer ju hit idag!!)

Linda (stackrn som är lite sjuk)

Alla vänner som inte är här (men dom är ju på sitt håll)


Jo minsann det är mycket som fattas just nu, men samtidigt har man ju redan allt man kan önska sig (nästa iaf).. En underbar pojkvän som alltid finns där, ett alldeles eget hem, hälsa (någorlunda iaf), några kilon för mycket som värmer mig i höst-kylan (ok, jag jag kan gärna offra dessa) och jätte-goa kollegor på jobbet som gör att man över huvudtaget bestämmer sig för att ta sig hit =)

Och här sitter jag alltså nu =/ Jobbat en halv-timma redan men har inte fått ett enda samtal.. Kul attt det knappt ringer någe några timmar iaf, för vid 10-11 tiden brakar helvetet löst... Ååååhhhhhhhh vad jag tycker om mitt jobb (INTE!!!) =) Har mest jobbat denna vecka, varit helt slut efter jobbet så det har inte blivit många knop gjorda.. I måndags var jag iaf på stan en sväng efter jobbet. Köpte nya skinnhandskar (mina är ju så stOra) och kollade lite på födelsedagspresenter och liiiiiite på julklappar. Nu är jag åter igen inne i mitt julklapps-tänk! Varje år tänker jag att jag ska börja köpa julklapparna redan nu så det inte blir så dyrt och stressigt andra veckan i december och att alla mina födelsedags-pengar alltid måste gå åt till andra julklappar.. Får väl se hur jag lyckas i år, har inte gått så där jätte bra tidigare år kan jag erkänna. Har iaf köpt en julklapp redan iaf =)

Igår slutae jag 15,00, skönt!! Gick hem och vilade lite innan Nicke kom hem. Blev en halv frys-pizza till middag vilket gick ganska så smärtfritt faktiskt  =) Kvällen var lugn, tog ett bad och kollade på en ny svensk polis-serie som började på 4:an..
Idag efter jobbet kommer äntligen min älskade Ida-Plunsen hit =D

Kommentarer
Postat av: carrobarro

du har blivit utmanad..kika på min blogg :)

pussen

2008-09-17 @ 12:51:54
URL: http://lilja85.bloggagratis.se
Postat av: Sofie

Va? Sagt upp dig?

Vad ska du göra sen? Och när är sista dagen? =(

2008-09-17 @ 16:47:50
URL: http://anniesofie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0