Jag ser ljuset...

Jaa jag tycker allt att jag börjar se en ljusglimt där framme nånstans =)

Natten gick hyfsat vaknade väl si sådär en hundra gånger, men det är skönt att få sova i sin egen säng, brevid sin egen prins under sitt eget täcke!! Inga mer sjukhus sängar, slangar i armvecket som gör att man inte får böja på armen PÅ HELA NATTEN för då kom det minsann in en söt liten sjuksköterska och rätade ut armen igen =/

Ja resan blev ju som sagt inte helt enligt planerna men tro det eller ej så blev den jätte bra trots allt =) Vi fick magsjukan andra! dagen både jag och mor men starka honor som vi är så kämpade vi ändå på och hann med både det ena och det andra.. Alanya var jätte fint och vvi upplevde massa härliga saker.. Blev inte så mycket sol, bad och god mat men det blev besök i gamla grottor, fästnings-ruiner, "Pamukkale" och en massa andra saker =) Vi såg till att alltid ha när till en toalett och mycket vatten i beredskap!!

Åter i Sverige igen då efter en låååååååång buss resa som startade redan kl. 04.00 på onsdags-morronen och inte slutade förrän på fredag-morron vid 10,00 då vi äntligen var hemma i lägenheten igen. Dock blev det ju inte så lång-varigt då vi tvingades söka sjukhus både jag och mor =( Hon i Sveg och jag här.. Men men nu idag så känner jag mig iaf lite bättre, magen känns av kan jag säga men det verkar som den börjar hitta tillbaka till sin rätta form igen (men bara på insidan hoppas jag).
Jag har nyss tagit en dusch och nu sitter jag i soffan och filosoferar lite.. Har kolla på SATC-filmen äntligen och nu väntar lite Gossip Girl =)
Är så lycklig nu när jag känner att hösten är på ingång, stickade koftor och strumpor, nya skor! och massa levade
ljus..                                                  JAG ÄLSKAR HÖSTEN!!!
                                    
                                              
Längtar efter Carro som jag har varit borta från EN HEL VECKA och mer lär det bli.. Men med lite tur och mycket mat med energi i tar jag mig till jobbet i helgen..

Love XXX

Kommentarer
Postat av: Stina

Krya på dig gumman,har inte vågat ringt eftersom du har legat inne på sjukhuset, men här får du en STOR KRAM =) Matilda och Mattias hälsar.

2008-09-09 @ 18:32:25
URL: http://stonies.blogg.se/
Postat av: Caroline

SAKNA!! <3

2008-09-09 @ 18:48:31
URL: http://prosten.blogg.se/
Postat av: Mami Judith

Hej gumman vad skönt att läsa du är hemma igen, vila nu och gosa med din prins till jag och madam Ida kommer igen.

Pöss & kram mami

2008-09-09 @ 19:42:09
URL: http://hemlig adress

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0