Ont i magen...

Japp som på beställning kommer den smygandes.. Mag-mannen med sin lie och börja hugga mig igen =/ Varje söndag-kväll samma sak, kan det bero på att jag vet att det är jobb snart mån tro??
Ja usch nu är det inte många timmar kvar innan det är dags igen.. Helgen har iaf varit mycket bra =) Gårdagen gick som tidigare nämn åt att röja här hemma. På kvällen när Carro kommit gick vi och köpte pizza och sen drack vi drinkar och gjorde oss i ordning här hemma.. Vi lyssnade på bra mysig "Mmm mmm mmm mmm" ;0) och snackade skit.. Ninna kom oxå hit och vid halv tolv begav vi oss mot G3 och "årets kö 2008" =/ Ja det blev nån halvtimma där innan vi började närma oss ingången.. Precis när vi var framme kom vakten och meddelade att det var fullt och prinsen ringde och sa att han var på väg ut?? Ja han köade oxå i halvtimmar men då för att ta sig ut från trängseln som rådde innanför dörrarna, behöver jag säga att vi gav upp där?? Nicke och flickorna köpte istället kebab och vi gick hem till oss igen.. Efter de käkat åkte Ninna och Carro hem och vi gick och la oss..

Vaknade vid 09.15 imorse och tänkte ut och gå, men det blåste så mycket att kravall-staketen runt torget åkte om kull. Vände istället på mig och sov vidare =)
När vi då äntligen tog oss ur sängen blev det en rätt soft dag.. Jag fixade med sista lådan på vinden och började packa lite i köket. Kollat tv, spelat data och lagat mat.. Tog mig ut en liten sväng när jag skulle gå och handla, kände ett STARKT begär av cola. I wonder why? ;)
Blev tacos till middag och så bakade jag en broccolig och skink paj oxå när jag ändå var i farten..

Imorron börjar jag vid 10,00 och har ASA-lång dag ända till 20,00, HELT SJUKT!!! Hata hata hata ={(
Efter jag slutat kommer i alla fall mamsen och det ska bli så bra. Hon ska ju få göra sin operation på tisdag äntligen.

Nu ska jag spela en liten spel och sen sova =) Hoppas alla haft en trevlig helg.. Puss puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0