Sol, kallt, härligt...

Ja jag njuuuuuuuter verkligen av det underbara höst-vädret =) Det är helt mörkt när jag går upp (MYSIGT!! Men på tok för tidigt), jag måste ha mössa och vantar när jag cyklar till jobbet (mössan behåller jag gärna på resten av dagen) och allt har sååå fina färger (utom asfalten, den är mest svart och grå)....

Jag jobbar min 7:e arbetsdag i rad nu så det ska sannerligen blir skönt med helg.. Man är inte helt i form efter mina perser så jag kan erkänna att jag kämpat mig igenom veckan.. Vi hr dock dragit om linorna denna vecka så jag har suttit på enbart sälj, GÖTT!!!! Nu äre iaf bara 7 timmar kvar i denna byggnad och sen äre HELG!!! Jag lääääängtar.. Carro kommer nog idag iaf så det blir kul, vi har inte jobbat ihop på 3 veckor nu. Hur har vi egentligen överlevt?? Ja människan är starkare än vad man tror många gånger..

I onsdags efter jobbet var jag med Plunsen. Vi fikade på Wedan och gick på stan, SÅÅÅ mysigt!! Det är precis ett år sen som vi flyttade hit till staden nu.. Vi kom hit med brutna vingar förra hösten och tittar man på oss nu kan man inte förstå hur vi kunde separeras så brutalt nu i våras.. Skönt ska det bli nu när hon flyttar tillbaka hit, JAG LÄNGTAR!!
        I helgen har jag inte så mycket inplanerat, tårtkalas på lördagseftermiddagen och att jag ska ta tag i vinden =)
Annars oroar jag mig mest för julen.. Kan man dela sig i tre delar mån tro? Jag vill vara md Nicke, jag vill vara hos pappa och Kari och jag vill även vara hos mamsen hmmm... =(

Nu börjar snart helvetet här så det är dags att jobba arslet av sig.. Hoppas alla får en trevlig fredag =) Puss

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja det där med julen är ett problem... Vi har varit i Hede 2 jular i rad, så nu ska vi vara i Borlänge. Det blir Hede i mellandagarna:)

2008-09-19 @ 09:34:59
URL: http://anija.blogg.se/
Postat av: tvillingen

Min arbetsgivare har bestämt att jag ska jobba på julafton, så det är inget jag behöver fundera på...

2008-09-19 @ 10:14:42
Postat av: Sofie

Nu har jag utmanat dig =)

Kolla in min blogg och svara ärligt! ^^

2008-09-20 @ 10:33:28
URL: http://anniesofie.blogg.se/
Postat av: MH

kan inte du ordna med jul så bjuder du in alla och så får du fira jul med alla de som du vill.



Kramis

2008-09-20 @ 23:02:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0