Vad gör jag här??

Nä jag har nu bestämt mig. Jag säger upp mig idag!! Jag pallar inte längre och jag känner att skolan blivit bara skit eftersom jag jobbat för mycket.. Nu ska jag iaf säga upp mig idag med hopp om att jag kan jobba kvar som "timmis" tv. Inte meningen att man ska gå och må dåligt och känna magknip bara för att man trivs så dåligt på sitt jobb, eller?? Måste ju finnas någonting annat för mig här i staden =) Dessutom slutar nästan alla godingar i december iaf, så det så!!

Nu sitter man iaf här och måste kämpa sig igenom dagen med ont i magen som inte är av denna värld =( Hoppas det ger med sig och att dagen bara flyyyyyyyger förbi..

Igår när jag kom hem från jobbet fanns det inget att äta, eller laga nån mat av.. Prinsen käkade pizza (VILL OXÅ HA DET) men jag fick snällt stilla min hunger med; tro det eller ej KOKT KORV!!! Jag börjar faktiskt tröttna =/
Kvällen spenderades framför tv:n, kollade en mysig film men jag somnade vid 22,30 så då kröp jag iväg till sängen istället...

Hoppas alla (ni som inte jobbar här förståss) får en super mysig höst-vecka =) Puss o Puss

Kommentarer
Postat av: Annica

Ja bland det värsta man kan ha är ett jobb man avskyr. Så jag tycker du gör rätt som säger upp dig.

Du hittar nog nått annat snart:)

2008-09-15 @ 10:02:00
URL: http://anija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0