Looooong time, no seen....

Då var det dags för mig att entra blogg-världen igen då =)

Förhoppningsvis fylld med energi för att lyckas hålla min blogg igång med annat än bara dravvel, tack för ALLA fina kommentarer om att det faktiskt finns dom som saknar mina mer eller mindre meningslösa inlägg ;)

Hmmm.... Hur var det man började nu igen?

Äh vi tar en liten catch-up om tillståd:

Allmän tillstånd: Någotlunda stabilt
Civil tillstånd: Fortfarande sambo
Sysselsättning: Jobb (ovisst länge till, HATA varsel!!) och skola (i några veckor till)
Framtidsplaner: Söka nytt jobb, ha en underbar sommar hemma i stan (och kanske någon annanstans med) med nära och kära, söka ssk-utbildningen till nästa vår och leva livet!!

Det får räcka för nu, slutar jobbet för idag och nu väntar en dejt med min underbara vän Cissi

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men va Underbaart!!! VÄLKOMMEN TILLBAKA=D Du har varit saknad och dina inlägg lika så! Hoppas vi får minst en uppdatering om dan nu framöver! PÖSS å KRAM

2009-04-21 @ 22:39:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0