Nya tider....

i alla bemärkelser..

Våren är här och man kan äntligen njuta av solens värmande strålar, kaffe utomhus och snart ballerinisar =) Jag har nog längtat efter den här årstiden mer än jag kan fatta.. Ljuset ger lixom enegri och hela kroppens endorfinlager som legat i dvala över vintern vaknar till liv och fyller mig med lust och välmående..

Det har varit ett par jobbiga veckor nu ett tag men det ser ut som det vänder nu, iallafall på vissa fronter. Sambo-livet är en prövning utan dess like men funkar om man tar en dag i taget. Skolan rullar på och den ena kursen är nästan helt avklarad! Bara en kurs kvar med andra ord och jag kämpar verkligen på ska ni veta..
Jobbet är ett STORT ? just nu.. Även min arbetsplats är nu drabbad av den nedåt-gående trenden och igår blev även jag och mina kollegor varslade. Känns skumt och konstigt, vad gör man om man inte har ett jobb att gå till lixom?!? Jag håller iaf tummar och tår för att det snart dyker upp något annat och söker nya utmaningar för fullt. Jag kan dock inte tänka mig en framtid utan mina kära arbetskamrater, det är ju ni som gör min dag...

Nu är det bara några få enstaka dagar innan min älskade, älskade vän Carro kommer hem efter sitt äventyr i jorden alla hörn =) Jag längtar så otroligt mycket efter henne och det ska bli så skönt att bara få krama henne.. Tänk att just jag får turen att ha så otroligt underbara vänner, det kan jag skratta mig lycklig över varendaste dag =)

Mycket tankar ryms i mitt huvud just nu men jag tycker att livet bör formas efter det som gör en glad och välmående.. Visst kan det vara bra att se över och tänka igenom även det som är hårt och jobbigt, men i slutändan mår jag ändå bäst om jag lever här och nu.. Att jag ägnar min tid åt det som gör mig lycklig och åt dom som får mig att må sådär speciellt bra som bara just jag kan... Tack alla mina vänner, min fina familj och alla ni andra som förgyller min tillvaro bara genom att finnas där. Det är ni som gör mitt liv till vad det är och vem vore jag utan er?
TACK....
                                 

Kommentarer
Postat av: stina

Vi saknar dig med,det är så synd att vi bor så långt i från varandra =( Men i sommar måste vi ju ses iaf. Stor kram till dig

2009-04-23 @ 14:14:26
URL: http://stonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0