Heeellllloooooooooooooooooooo.......

Så var vi inne i ännu en ny vecka, vart tar tiden vägen?? Tycker det går så rackarns fort... Det bästa som har hänt sen sist är helt klart att min underbara, jätte fina vän Carro har återvänt till Sverige och snart kommer hem till staden =) Det ska bli så kul att ses igen och jag längtar nästa ihjäl mig nu...

Annars blev det en alldeles perfekt helg med massa öl, glada vänner, SOL, fest och god mat.. Fredagen spenderades på stan med middag på Olearys med söta vännen Anna och sen vidare till båda Bishops och Dalwhinnies.. Självklart anslöt även vår lilla sockertopp Cissi till sällskapet senare under kvällen..

På lördagen vaknade jag till strålande sol och hög sommar värme.. Åt frukost på balkongen och när även Nicke hade kommer ur sängen gjorde vi oss i ordning och drog oss ner mot staden.. 50-års presenter till svärmor och sen en buss-tripp till deras stuga i Optand.. Dagen bjöd alltså på 50-års kalas, god mat och dryck, mycket skratt och UNDERBART väder.. Vilken dag!
Vidare äventyr var sedan en snabbis hem för byte av outfit, en billig taxi-resa till vännen "Ina", där god mat och dryck serverades tillsammans med massor av skratt.. Tack brudar för en ur-trevlig tillställning!!
När klockan var redo drog vi oss mot staden och mötte upp Cissi. Kvällen fortlöpe sedan i en rasande takt av öl, dans och ett hejdundrande kalas på Olearys...

Jag och Ina           Östersunds hetaste..   Cissi-darlingen      Behöver jag säga nåt?
   

Cissi hade en lite udda godnatt-puss till mig denna kväll.. Här ser ni vad man kan fixa med bara en liten smal stilett-klack:

Lite svullen blev jag visst                        Så här ser jag ut nu, haha..
                           

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0