Alla hjärtans dag och äntligen....

Ja då var änne en helg till ända och inte vilken helg som helst ;=) I lördags var det ju alla hjärtans dag och det tyckte vi var värt att fira... Dagen innehöll för min del en underbar promenad över Storsjön, en tur på stan med mysigt "alla <3-ans dag fika" på "Pause", tulpaner i min nya tulpan-vas och senare på kvällen en 5-rätters på "Gamla teatern"...

Här kommer lite pix...

                
               
                



Igår fick jag äntligen tillbaka min mobil som varit på lagning och kameran fungerar nu utmärkt =) Har ju iofs fått en riktig kamera nu så det kommer väl inte användas så mycket men ifall =)

Annars har dagen ägnats åt plugg.. Var ner till skolan för att hämta lite mer uppgifter men min lärare hade fått vinter- (JAG VILL INTE HA!!!) kräksjukan, stackar´n... Fick lite att jobba med ändå som tur var...
Kom nyss hem från en promenad på Storsjön, solen lyser helt fantastiskt och fyller mej med energi =D Dock blåste det riktigt, riktigt kallt och -13 grader gjorde inte saker bättre...
Nu har jag fikat kaffe och lussebulle och ska slänga mig i soffan med en sprojlans ny "Allt i hemmet", Seeee ya´

          
         
    

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0