Hmm....

Jag är inne i en period av blogg-torka =/ Läser många andras bloggar och inser till min förskräckelse att min är värsta ointressant och tråkig?!? Så varför anstränga sig när inget händer i mitt för tillfället mycket händelsefattiga liv..

Det har gått en vecka sen jag kom hem från Ramis och jag har mest pluggat, en liten del jobb har oxå hunnits med... Lägenheten är städad från topp till tå, Cissi och jag har hunnit med en dag på stan och i helgen har mamsen har varit på besök. Vi hade mysiga dagar med god mat, film och shopping =)

Den här veckans lektioner är inställda och jag ska mest jobba.. Nästa helg är det "Alla <3-ans dag" och det tycker jag är värt att fira.. Mer kärlek åt folket!!!!
 
                                        

Kommentarer
Postat av: Anna

DU HAR BLIVIT UTMANAD!!!

Se min blogg för mer info :-D

2009-02-10 @ 18:02:31
URL: http://makeupartizt.blogg.se/
Postat av: Anna

Aj då, jag hann inte först alltså :-S om du inte har 6 mappar ta bara den 6:e bilden helt enkelt ;-)

Allt är bara bra, pluggar och jobbar, men vem behöver ett liv? :-) Hur är allt med dig?

2009-02-10 @ 19:20:36
URL: http://makeupartizt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0