THANX!!

Alla underbara vänner som gör livet lite enklare och som får mig att helt plötsligt upptäcka att bromsen sitter ju där under sitsen trots allt =)

Helgen är över och den var helt ok.. I lördags blev det först jobb och sen middag och schlager kväll med chixen från jobbet.. God mat blev det i form av tacos och marängschviss (SVÅRT ORD!!), massa god dricka och trevligt sällskap..
                                TACK FÖR I LÖRDAGS BRUDAR!!
              

När det var dags för hemgång för gravida, slitna och kvällströtta kollegor åkte jag ner till staden för att fortsätta kvällen hos Alex.. Det blev öl, sing-star (jag sjöng INTE!!) och senare även utgång =) Drog en vurp ner för trappan så nu är foten PAJ!!

Väl hemma blev man lite sugen igen...
                                  

och av någon outgrundlig anledning var detta sista bilden för kvällen?!?
                                         
 
Var tvungen att vara hemma från jobbet igår då min ankel var size XXL, min fotknöl var obefintlig och att foten knappt går att stödja på, aj =/ Prinsen kom iaf hem med ett bandage så idag har jag tagit mig till jobbet efter mycket stånkande och stönande..Börjar snart igen och det känns sådär..

Var är min knöl, lixom?!?    Gjorde ett försök med tejp..  Tada!! It´s back, lite blå..
                     

Hoppas alla haft en mysig helg... Puss

Kommentarer
Postat av: Carro

AAAAH..nice fot :/

Du får ta det lite lugnt vännen.

Nu är det bara 2 veckor och 2 dagar kvar tills ni kommer...wiiiiiiii :D

Pussen

2009-02-25 @ 08:08:11
URL: http://lilja85.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0