Vinterstaden.....

Det är dagar som gårdagen som verkligen fått mig att inse varför jag valt att bo i just Östersund =) Det närmar sig vår-vintern och om man inte kan få vara i fjällen hela dagarna så ska man allt vara här...

När jag gick till jobbet igår:
          

Vinterstaden i badhuspaken har öppnat med isvägen, snöborg, igloo, skridskobana osv. DET ÄR UNDERBART!!!! Synd bara att den passeras när man är påväg till jobbet och inte får stanna.. Eller när man är på väg hem och det är mörkt och kallt...

När jag gick hem från jobbet igår:
                               

Idag är solen minst lika stark och jag jobbar kväll.. Betyder att jag kan vara ute hela dagen, men såklart ska det vara -25 grader då.... Blir nog inne en stund till =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0