Vit februari...

Ja denna månad började verkigen vitt, NOT!! Vaknade upp på söndags morronen utan att veta vare sig var jag var eller hur jag hade hamnat där??!?? Tror det blev lite väl mycker "Fisherman" där på lördags kvällen, eller?? Insåg iaf att jag var där jag skulle vara, hemma hos Lisen och att jag var väl behållen..

Jag har haft FANTASTISKA dagar i Ramundberget-Vôllan-Funäs..  Tack Petra, Lisen och alla andra som förgyllde min tillvaro och ställde upp med mat och husrum =) Jag har verkligen laddat batterier och fyllt upp energi förrådet till MAX!! Fick underbar åkning med strålande sol och bara några få minus grader på toppen, fick äran att vara med av invigningen av Ramis nya topp-restaurang "Tusen",  var på riktigt rolig after-ski med bra band och kall öl, åt god mat och njöt av en hej-dundrande lördags kväll på Erix..

Kom tillbaka hem igen imorsen.. Hem en liten snabbis och sen iväg till jobbet, har 2 och en halv timma kvar vilket känns drygt.. Hoppas alla haft en lika trevlig helg som jag..

Bilder kommer här.. Puss Puss

Soluppgång på Rockvallen..
         
Petras lilla "hytta" på Rockvallen...
         
  Petra i "Sol" med Helags i bakgrunden...
         
Pinklady "Göransson"...
         
Något frusna men ack så lyckliga...
         
The two tall shadows...
         
Gissa spåren??
         
PETRA!!!!!
         
Underbara, underbara Ramis....
         
AFTER-SKII!!!!!
         
Petra och födelsedagsbarnet Tomas...
         
Sen blev vi full och såg runda ljusbollar....
         
som fastnade på bild, så det var nog inte bara en synvilla trots allt.....

Lördagen blev det inga bilder, batteriet tog slut =(

Kommentarer
Postat av: Annica

Åh va härligt det lät! Nu blir jag lite avis;)

2009-02-03 @ 09:18:46
URL: http://anija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0