År 2009...

Har tagit sin början och det gjorde det på ett alldeles perfekt sätt =)

Omgiven av 5 underbara personer på våran 2 kvm stora balkong, bubbel i glasen, svinkallt, massa vackra raketer på himlen, inga onödiga nyårslöften som ändå inte hålls och att få höra orden "Jag älskar dig" av den jag älskar.. Nyårs aftonen kunden inte ha varit bättre än så!!

2008 var året då...

*Jag och min "N" flyttade ihop.. Vi hyrde oss en lägenhet för att "testa på" sambo-livet

*Vi blev nöjda med sambo-livet och köpte oss en egen lägenhet tillsammans

*Älskade mormor lämnade jordelivet och begav sig vidare, saknar henne massor...

*Många vänner fick barn, lite avis är jag allt. Men samtidigt så lycklig för deras skull =)

*Jag sade upp mig från jobbet för att försöka mig på lite annat

*Älskade Carro vännen begav sig ut på sin resa genom världen och jag önska henne allt gott på vägen

Och mycket, mycket mer....

Nu står jag inför ett nytt år med nya utmaningar och säkert även nya hinder på vägen.. Men det är bara att kämpa vidare i livet och ta vara på alla underbara stunder. Att ge 2009 chansen att bli det bästa året någonsin går jag in för helhjärtat!! Jag har ju redan allt jag kan önska mig så jag har inte så höga förväntningar..

Hoppas alla hade ett fint avslut på förra året och att alla får ett bra 2009 =) Gott nytt år gott folk...

Kommentarer
Postat av: MH

Har du sett det här: http://op.se/parser.php?level1=157&level2=701&id=985540



God fortsättning på er

2009-01-04 @ 12:52:09
URL: http://mh.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0