Back on Track..

Nu är man tebax i verkligenheten igen efter några dagar med mig själv..

I onsdags gjorde jag ett nytt försök med Hc och denna gången gav jag mig INTE!! 150 kr fattigare för att en trevlig dam skulle trycka mig i pannan gav mig till slut en mindre trevlig penicillin kur på "2 tabletter, 2 gånger dagligen, i 10 dagar". Mår iaf bättre nu så..

Blir en bra början på februari då jag tvingas leva ett "vitt" liv i den början av den "vita" månaden.. Kanske ska slå sig i kast med hela månaden när man ändå håller på??

Jobbade igår och idag var jag i skolan mellan 8.30-11.30 och jobbar nu 12.30-21.30, full rulle med andra ord! Är dock ledig 4!! dagar i rad sen så det känns gött =)
Åker till Härjedalen imorron för att spendera några dagar med mamsen, ett tripp till "Dollarstore" kanske??

Ikväll är det premiär på "Huset" igen =) En gammal nattklubb här i staden som ska åter invigas, kan nog bli NAJS!! Själv ska jag stoppa i mig mina piller och vara avis på alla som ska dit.. Hoppas alla får en trevlig helg.. Puss

Kommentarer
Postat av: Stina

Haha nej du vet jag skriver så galet mycket, förstår att du inte hinner med =)Allt är bara bra med oss, hur är det själv. Kramis

2009-01-24 @ 20:10:38
URL: http://stonies.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0